Tuesday, March 1, 2011

Ewa kawen!

26 February yang lalu... hehe. tak pasal2 gelak. last week aku punya jadual full gilaaa.. dr jumaat sampai semalam. haih. penat gila. tp best. hehe. so sabtu yang lepas, adalah majlis perkahwinan kawan baik aku, ewa. ewa ni aku kenal dr sekolah rendah. banyak kenangan. walaupun ewa ni muda sebab dia EXTRA pandai..budak PTS la katakan..hehehe. tp dia boleh blend in dengan org yg tua dr dia well. ewa ni kawan susah senang..

dengan aku dia faham sgt dah dengan perangai gila, mereng aku. tapi dia tabah je menerima aku seadanya. HAHAHAHAHA. hrtu nikah dia aku gi..ni kawen mestilah nak gi gak. nk tengok dia meletop2 tak. AHHAHAHA.

ni gambar masa dia nikah.

kau kawin dulu dr aku??? fineeee


aku dgn sarimah je budak aspuri yg dtg masa nikah.


dr kiri- imah, ewa, aku


igt ewa je boleh posing ats katil??? aku pun boleeeee..

ok dahlah tu, mari cerita malam perkahwinan dia plak. aku beli hadiah last minit gila. pagi tu br aku g beli. and hadiah yg di beli sgt special. hehehehe. yg pasti nya bukan pinggan mangkuk eh. and aku gi kawin dia di temani oleh rajan. ala tapi lupa nk amik gambar. yg pasti semua tgk aku pelik. mungkin sbb dengan india. kata 1 Malaysia. hehe.

belakang kotak. hadiah kongsi dgn HJ.


riben takleh blah. kau boleh lawan???


aku. masa nikah kebaya merah. ni kawin hitam plak. HAHA.


dtg2 terus serbu ewa yg tgh make up. and bg hadiah. hope dia suka.


jumpa kawan yg dah dekat 10 tahun tak jumpa. mun!


2 org pompuan mereng. jijah and yen.


budak2 aspuri yg dtg


waaaaa...lawa nyaa!

aku makan boleh tahan banyak. sampai baju ketat. HAHAHA. yg lawaknya kitaorg nk balik cpt. then bgtau ewa yg tgh bersanding. dia siap buat muka atas pelamin. WAKAKAKAK. lawak betol. apapun, best majlis kawin dia.

Semoga bahagia ke anak cucu. dapat anak cecepat okayyy. aku sayang ko sangat ewa :))



No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...