Thursday, June 12, 2014

Part 8 : RS & AJ



SALAM!!!!



Ewah... dah kawen baru nak update entry2 ek berkenaan sebelum kawin.. Pun boleh... Bila cakap pasal persiapan kawen ni, bahagian photography ni antara yang terpenting lah... Sbb gambar kawen kan nak tengok sampai ke hujung nyawa... EWAHHHHHH...



Untuk photographer kitaorg dari tunang sampai ke kawin..  Kitaorg pilih Rejimen Alatubah Photography . Team photography ni sebenarnya kawan2 Wan... so memang tak kekok lah kan.. derang okay je... and the best part is its FREE... hehe.. (Faedah yang anda dpt bila berkahwin dgn photographer) Cuma kita bayar upah jelah kan.. Sedapkan hati.. hahaha...



And untuk videographer, kitaorg memang nak ada... so cari punya cari... decide untuk amik Takeem Videography . Takeem ni banyak buat video clip artis katanya. Ewah... tp aku bukan amik dia sbb tu... tp sbb dia ni jiran belakang umah Wan... haruslah harga jiran (aku kan cheapskate) MUAHAHAHA.



And nak di jadikan rezeki, tetiba ada orang nak sponsor Pre-Wedding Video kitaorg.. YA ALLAH apakah ini??? Bagaikan mendapat durian runtuh... ok durian tak suka, busuk.. Bagaikan mendapat kopi runtuh.... So... yang shoot untuk pre-wedding video kitaorg ialah Studio Shagrasyiid. Syarat Shag senang je, pakai baju sama dgn sediakan skrip... Apasal mudah sangat ni????? Maka aku pun setuju lah. Tempat semua dia pilih.. Aku ok je sbb aku pun mmg jenis malas nak fikir kan.... (DIVA katanya)



Maka hari tu kitaorg pakai baju sama... Ya memang geli tapi apakan daya.....
































Pada aku Shag ni dia pandai berkomunikasi dengan pelanggan dia. Sebab kalau kita jenis yang tak biasa buat video, confirm kau malu punya. Tapi dia pandai kawal keadaan dan dia banyak idea. Ko ikut je apa kata dia. Senang kan...


Dia pun ada amik gambar gak. Kira amik gambar lagi utama lah. hehe...


So... inilah....


TEASER


OUR PRE-WEDDING VIDEO



Video kawen tak siap lagi... Nanti2 share... Nasihat aku kalau korang cheapskate mcm aku, cari lah bahagian photographer and videographer yang murah sebab dua benda ni memang tak lari 3k PALING BUSUK. Tapi kalau kau kaya raya duit baling2, ko nak upah sampai 80k pun padahal kannnnn....



Kbai...


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...