Tuesday, July 12, 2011

SLIMMING SANCTUARY


SALAM!


Pada suatu hari, posmen hantar surat. ok tipu, posmen bukan hanya hantar surat satu hari. hari-hari pun dia hantar. tu kalau ada surat lah. kalau ckp bab surat ni, aku mmg jarang gila dpt surat. kalau dpt pun selalu katalog avon atau tesco je (adakah ini petanda LOSER?) aku rasa tak. sapangengsangatnkmengakudiriloser. HAHAHAHA.


ok, hari tu ada surat dari jusco. biasalah, aku ni pemegang J CARD yang sangat berjaya. selalu gak dpt surat dr jusco, tp tak sekerap AVON dgn tesco. HAHA. so, aku pun bukak lah, hati berdebar apani apani, nak cakap ada J CARD day keeee. heh. sekali mmg betul JCARD day kat bukit raja. pastu dia bagi mcm2 kupon. YA, kupon lagi. AHHAHAHA.


tapi kali ni kupon dia cam best sket. it's from SLIMMING SANCTUARY.



so, aku decide nak bg benda ni pada my sayang mayang, my mommy! then suruh mama pilih, dia nak apa, ada utk besarkan boobies, bentukkan badan, facial, spa. memula mak aku nak yang bentukkan badan. i was like (-_-) . jahat gila kan aku. aku ckp, "mama jogging pun mls nk bentukkan2 badan, mmg tak jadi apa". last2 dia pilih facial. HAHAHAHA.


so last sunday kami pun gi lah Slimming sanctuary. dekat je 5 minit dr rumah aku. cool gila rumah dekat dengan slimming sanctuary (tetbe) HAHA. so memula cam biasa kalau korang dtg pusat kecantikkan, dia akan scan muka blabla. and mak aku perlukan collagen lebih. (harus simpan duit ni, YA ALLAH murahkan lah rezeki aku, AMIN :))


so, sementara beautician analisis kulit mak aku, dia bg kitaorg minum teh halia uwekkkk. bau dia macam &**&^*&*. HAHAHA. kesudahan nya, aku tak minum.



so after 15 minit, mak aku pun masuklah bilik rawatan. aku??? hanya menunggu di ruang menunggu. jadi laaaa..


ada cleaner dia ni asik swuh aku minum teh tu. naik tensen aku. last2 aku ajak dia borak. pastu dia kena marah sbb relaks2 dgn pelanggan. WAKAKAKKA



boring okayy dkt 2 jam tunggu. (tu muka boring tu)



mcm ni je ruang dia. tp oklah. selesa. toliet dia transparent. taklehbla. dah la aku siap nk terberak plak tu. ish. punggung, awk ni ngade tautak! (maaf takde gambar aku buang air besar, euwww)


bilik2. aku assume semua pusat kecantikkan pun camni style dia. dulu new york skin solutions pun camni gak.


ha, sila laaaa.. underarm rm 60. gilabapak, aku beli shaver dpt berpuluh. shave lah sampai pengsan. HAHA. tp dlm booklet ni kata wax is better dr shave. nnt aku siasat dan bagitahu. okay?


masuk2 kena pakai selipar ni. dahlah puas cari saiz. semua kecik2 je. jgn bg aku EMO.


masa ni dh hbs facial. aku nk amik gambar mak aku sibuk nk betulkan tudung.
HAHAHA. apanihojaqdgnmak. DOSA ok.


akhirnya. berjaya!


after aku pergi sini. nasibaik elok2 je terus keluar. takde nya aku gigih nk pakai elok2 kalau setakat nk gi sini je. lepastu aku gi midvalley dgn kawan :)


nanti mak aku kena gi lagi sbb dpt free neck and shoulder crystal massage. apakejadahnya tu?? nanti kan bila makcik haznah nak buat appoinment dgn slimming sanctuary. zassssss!


siapa berminat bolehlah pergi, sekarang derang tgh promotion sempena 11 years. boleh menang IPAD kauuuu!


SLIMMING SANCTUARY


2 comments:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...