Sunday, April 3, 2011

Minuman berdiskaun (3)

excited tak dengar tajuk entry? rasa cam semangat tak nak tahu minuman apa pulak yang ada diskaun lagi ni. HAHAHAHA. jangan salah anggap, lalu berfikir aku ni kuat makan ya. kadang-kadang je. (padahal.....)


ok, aku memang gila addicted dengan kopi. memang suka gila. tatau lah nak expresi kan cemana kesukaan tu. sampai boleh minum 4-5 cawan sekali gus. and kopi memang takde kesan pada aku. lagi mengantuk adalah. hehe.


and sejak beberapa bulan yang lepas aku discover satu lagi kopi sedap. selalu layan starbucks je. rupanya ada yg lagi masyukkkkk. pada pandangan aku lah kan.


so bila gi MID mesti nak layan kopi ni. jeng jeng jeng...


mmg life is soooooooooo good kalau ada kopi. hehehe.


lalu aku pun gi lah beli semalam. sebab aku ada interview dekat midvalley, dan adik-adik pulak nak shopping malah rakan nak belanja heels..YOOHOOOOO!!!!


ok, aku rasa tawaran yang San Fransisco Coffee buat ni memang berbaloi gila. sebab tawaran dia adalah BELI SATU PERCUMA SATU! kan best tu.. last time, aku beli mocha. maka kali ni yaya nak try latte..layannnnnn.


tapi, kalau nak beli latte, kena beli 2-2 latte. tak boleh beli satu latte satu mocha. banyak cantik muka kau kan nak rasa semua. orang bg betis, amik betis je, jangan mintak buku lali plak.



nampak tu.. jimat berapa ringgit. kalau beli medium saiz beza berapa posen je. so jangan fikir banyak, beli large je terus. aku yg gila ni mmg lah CONFIRM CONFIRM beli large kan.. hehe.




di sebabkan aku dah belanja adik2 aku. walaupun sebenarnya free. maka, aku tak perlu berkongsi dengan mereka. HAHAHHAHA. bagus, sebab aku memang tamau kongsi pun.


so, korang rasa berbaloi tak? kalau kuar berdua dengan kawan or dengan family bolehlah beli. sebab memang cam jimat gila and rasa dia mmg sedap la.. tu malas nak cerita dah. memang terasa ke-kopian dia tu. haih. sedapnyaaaaaaaaaaa!


ok, dah tu je. bye.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...