Tuesday, April 12, 2011

From orchestra with love



ehem. akhirnya. termakbul jugak hajat murni aku nak post entry ni. so seperti yg di gebang2 kan, aku menang hadiah dr petronas. dpt tiket VIP dgn hadiah dgn gift card. so sabtu lepas aku gi lah di temani yaya. sbb musabab nya nk bawak yaya ialah, dia lah yg tahan perangai gila sewel aku disamping rajin gak kalau swuh amik gambar. AHHAHAHA.


my sissy. my bestie. my soul ok muntah



aku suka gambar ni. nampak cam yaya confius. eh ni air kopi ke sirap cincau. HAHAHAHA.



dlm tren. muka yaya lembut je. aku? cam mak tiri.


so, kitaorg pergi naik train. sbb aku tatau nk g klcc dr klang. kalau dr uia saya tahu. hehe. bajet doh org kl. padahal org klang..sebelum pergi tu gi claim makanan free kat MCD dulu. ahhaha. bijak2. bila dah sampai klcc tu jalan2 jap. then makan. then dah penat jalan, nk g lepak surau sementara tgu masuk waktu, (bajet alim nk g awal2 padahal sbb kaki dah sakit pki heels) ehhe. bila pergi, surau kunci. then tanya info counter, dia kata bila dah nk masuk waktu br bukak. sabar jela.. so lps ni kalau korang g KLCC, sebelum masuk waktu takyah g surau dulu. dia KUNCI. okay?

so jalan2 lagi. pastu dah masuk waktu. pegi surau. masuk je, bau nya YA AMPUN. rasa nk muntah. terus jd superman sembahyang. ahhaha. pastu masa yang di nanti2kan. sebekum masuk orchestra ada refreshment. rugi je kitaorg makan siap2. igt kan just light refreshment. rupanya berat wooo.


bajet socialite. AHHAHA



ni mmg socialite habis. minum penuh gaya. YAYA SERI MALAYSIA (perwaris hotel seri malaysia)


cupcake, coklat pisang, dgn tatau tapi semua sedap



yg aku pgg tu sedap. apatah nama dia.



makanans


ni candid yee. ahhaha


ni pasti nya bukan candid.


ok dah lah tu, jgn menyampah pulak tgk muka aku. so pastu kami di ajak masuk ke dalam orchestra tu. alahai, aku igt seat VIP best. rupanya biasa je. aku igt dok dlm kandang cam biasa dlm teater2 tu. ahhahaha. bajet gila. tapi dlm tempat tu takleh amik gambar. tapi biasalah aku kan mmg suka melanggar peraturan. HAHAHAHA.



so show ni dalam sejam lebih sikit je. tapi mmg worth it. aku yg first time dtg ni mmg kagum tahap ayam serama lah. wow! talented gila diaorg. tetbe rasa nk kawen dgn pemain orchestra. hehe.




so, 1st show aku tatau nama apa. 2nd, agatha christine's : murder on the orient express. 3rd, venice musical clock. 4th, pacific 231. 5th, the typewriter.6th, combination of heavy metal and classical song (f1) masa ni ada sorang pemain trumpet ni mcm buat solo. nama dia john dante. mmg superb! 7th, show pasal train. the world fastest train in the world. 8th, the vacuum.


show paling aku suka ialah yang number 6th. sebab mmg boleh dgr macam bunyi kete F1 tu lalu selekoh. cemana ntah nak explain pun tatau. tapi best lah. conductor dia tu cam khusyuk gila, cam dia bersatu dgn muzik tu..chewahhhh. ahhahaha.


apa aku boleh kata, mmg satu pengalaman yang baru untuk aku. and aku dah jatuh cinta dgn orchestra. lepas ni kalau ada rezeki boleh la pergi. tapi beli tiket paling murah, rm 20 je. AHHAHAHA.

sebelum balik, aku gi collect hadiah.


beg laptop bg along, tshirt and pendrive aku. topi utk baba. hehe.




ini adalah pendrive 4GB. gila laaa. pendrive aku 2GB pun tak pernah penuh. mungkin aku boleh isi diri aku dlm ni. heh.


so itu sahaja. bye!










No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...