Monday, February 14, 2011

Part time (1)

*credit to kamarul for the pic*


"kek lapis bang, rasa dulu bang. ada banyak perasa. ha, yang ni coklat, cheese, nescafe, masam manis bla bla" kalau la aku boleh record dialog ni alangkah bagusnya. dah cam robot pun ada. hahaha. tabah jelah. (knp bang je? npk sgt gatal. hahaha)

last week hari jumaat and sabtu aku kerja part time jual kek lapis. syarikat kepunyaan pakcik aku. dah selalu da aku jual ni. kali ni karnival wow, putrajaya. pukul 6 dah bangun bersiap sbb karnival start kul 7.30pg. aku kena drive gi umah pakcik aku. tak lah jauh sgt.


jerebu siot. ish.



di sbbkan orang tak ramai, so aku dgn tak malunya pgi berjoget ats pentas lalu berjaya dpt hamper! yihaaa :D


abg bliss yg cambest. aduhai semua perisa bliss ni aku dah rasa sepanjang keje 2 hr. ahhaha.


bila malam, ada belon panasss! besar gila. first time tgk. so batak dan jakun. nk naik tp duit takdak, tgk pun jadi laaaaa.

2nd day, ada layang2. (eh nampak ke?)

nampak tak? tak? pendek umur la tu. HAHAHA.

mlm perasmian. *sebelum*

*selepas*

dan, inilah benda2 yg aku dapat. ni tag kena pakai.


internet free peneman smp bet3 flat. oh hp aku blh skype!


akak khai ni lah kawan aku, g smayang sama, mkn sama, malah kencing bersama. dia jual kraftangan. sangat cantik. lagi2 yg boleh ukir nama kita. utk perkahwinan oklaa. jadahnya nk buat perhiasan ukir nama kau. gila LAME. (ok, blh amik no phne kalau berminat)


ni slh satu produk dia. dia bg aku.

dan gelang ini juga. thanks kak. moga jumpa lagi! :D


maka berakhirlah part time job minggu ni. penaaaatt gila okayy. tp best dpt kenal ramai orang :) ok, sapa nk beli kek lapis boleh contact aku. sekian.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...