Tuesday, February 8, 2011

sengal #101 : aku dan matematik (2)


tetbe teringat satu peristiwa aku dgn chah ketika kami sedang berjalan menuju ke bilik ASIAH E1.4.. aku tak ingat apa occasion nya esok tu yg membuatkan aku mengira.

aku : esok sapa naik kereta aku eh?

chah : ce kira sat.

aku : aku, ang, alin, aimi ja kan? 5 lah kan. muat-muat. (sambil berfikir, 2 org kat depan, 3 belakang, aku bawak myvi oklah 5 org)

ecah gelak kuat gila.

aku : awat? (-_-)

chah : ce kira sekali lagi..

aku : (kuarkan tangan) aku, ang, alin, aimi..eh 4 lah..bukan 5..hahahaha

chah gelak tidak terkawal.

aku gelak gak sbb mentertawakan kebodohan sendiri. oh amni kau ni..


1 comment:

  1. hahahhahaha anda masih begitukah sekarang?? i bet yessss muahahahaha. sekian, echah hj hassan.

    ReplyDelete

#apaajmasak : Resipi Ayam masak Kicap dan Sawi Oyster

Salam Baru nak start menulis balik sebab dapat laptop baru dari IBM hahahhaha perangai kan. Btw aku dah pindah rumah sendiri. Ma...