Saturday, February 11, 2012

Weekend Gateway #2

SALAM!!!!


Walaupun telah berlalu tapi tak kesah, nak gak buat entry, simply because i love blogging, gituuuuuu...


So, last week tetbe my mom yang pada mulanya ajak shopping membatalkan hasratnya, di gantikan dengan piknik bersama kaum keluarga. I was like, WHATTTT???!! Pantai lagi.... Sbb I kan br balik pantai minggu sebelum tu, tetbe pantai lagi. Tapi takpe, layankan je mama aku. And pakcik aku yang decide nak gi pantai mana, PANTAI BAGAN LALANG. Ni first time sampai. *batak*


Tahukah anda bahawa Pantai Gold Coast Bagan Lalang berbentuk Pokok Palma. Ye, saya tidak tahu sehingga lah pakcik dan bapa meyakinkan saya. Kagum Kagum.


WAHHHHH. Kenapa bapak aku takde helicopter? Kalau tak blh tgk live. One day One day. Aminnnn.


Masa nak gi Pantai ni kena bangun awal. Tapi aku rileks je sbb gi kerja pun aku bangun kul 5 so cam dah terbiasa. Baik kann saya?? Heh. Mama masak semua then kitaorg siap2. Pastu adik aku sibuk tanya nak mandi ke tak? Alahai... aku rasa masa aku kecik2 dulu bolehlah mandi pantai, dah besar ni aku takde hati dah nak mandi pantai. Melainkan kalau tetbe Aaron Aziz berlari-lari kat pantai, mmg tak fikir dua kali, terus join lari dan mandi sekali. Huhu.


our new member, my sister in law, Kak Ina. Sekarang gang kami dah ada 5.


Basically, kitaorg cuma makan and borak-borak je kat sini. Sebab dia takde aktiviti lain pun. Tapi yang peliknya ramai gila orang walaupun taklah happening cam PD ada banana boat bagai. Kedai makan pun ada satu je yang bukak tak silap aku.





And biasalah, kami memang suka bergambar. Miahahhaha.


Like always...


Makcik ni mmg busy dgn phone 24/7. Menerima sokongan moral dari kawan2 tanpa henti :')


Mama and atok cam adik-beradik? Sentap mama. hehe.


Sweet gilaaa gambar ni.


Haziq yang suka buat muka. Bagus. Memang keturunan aku.


Bajet mcm biasa.


Cinta hati sampai mati


Konon nya memenangkan fikiran. Hahahha.



Always the best.


And of kos, photo of the day,

Kan dah kata blog ni mmg penulis dia bajet artis. SO WHAT???


And kitaorg balik dalam pukul 3 ke 4 tah.. Best gak picnic sekali-sekala macamni. Tapi kena bawa makanan sendiri sbb aku meragui kebersihan kedai makan disitu.


kbye.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...