Tuesday, February 10, 2015

Bahu Peti Ais dan si Wayar Ternoda



SALAM



Tengok tajuk mesti cam errr amenda laaa ni kan... Mai nak cete...


Weekend lepas, masa Wan pergi kelas, aku pun cerita lah dengan Mama, baba, yaya and nana yang aku pergi spa... Family aku memang tahu pun aku ni jenis banyak angin... 


Aku : tukang urut tu kata kat Angah yang angah banyak angin, lagi2 part bahu ni.. memang sakit gilerrr masa dia urut..


Mama : Tu la memang bahaya nanti jadi FRIDGE SHOULDER...


Semua cam krikk krikkk masa tu..


Aku : HAHAHHAHA maksud mama Freeze ke?? takleh bayang peti ais atas bahu..


Pastu semua gelakkkkk...


Mama : Ala... lebih kurang lah tu....






Nama penyakit tu sebenarnya frozen shoulder....


****************************************************


Cerita kedua...



Hari Sabtu sebelum p kelas aku ajar Wan english.. Dia ada kelas english kena buat presentation apatah... dia pilih pasal nak pasang loceng... takpe.. layankan...


Aku cakap dia taip... aku cakap dia taip...


Aku : Wrap the wires with a short length of electrical tape....


Dia pun taip... 


Aku : Wrap the ends of each of the wires to the positive and negative terminals


Wan : Yang, eja wrap tu mcmana...


Aku : W-R-A-P  napa? u eja cane?


Aku pun tengok slides dia...


R-A-P-E

R-A-P-E


RAPE THE WIRES WITH A SHORT LENGTH....


Aku : dah kenapaaaa nak rogol wayar tu...


Wan : Alaa teacher jangan marah... 


eeeeee geram tauuuu darah tinggi cikgu mcmni.... HAHAHHAHAHA..


Kbai..

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...