Tuesday, October 21, 2014

That Feeling.....



SALAM!!!!!




Tajuk entry mcm tajuk clash dgn bf je HAHHAA. Dah kawen mmg takde makna nya nak clash, gaduh2 watpe satg tidur sama gak.. Buang masa uolsss... Sebenarnya tajuk ni mcm sedih, eh bukan macam... memang sedih pun......huhu




 Pertama kali aku rasa sebak mcmni, sebab bulan ni jugak aku pergi berurut semua. So rasa mcm usaha tu dah lebih, tapi mungkin belum cukup....  Memula tak lah nak nangis, tapi bila peluk Wan... haaaa memang mengalir lah....
Mood
October 21, 2014 01:46 am
You reported feeling frustrated, sad. Frustration is normal - there's only about a 20% chance of getting pregnant in any given cycle, so it might take a few before you see a positive result.

"Jangan sedih... Kita try lagi..."
*air mata mengalir*
"Kesat air mata tu, I sayang you"
Wan peluk kuat kuat.....




 YA ALLAH terima kasih bg suami yang baik mcmni.. Sebak... Kalau nak di ikutkan memang aku yg lg nampak sedih.. Wan dia rileks je, sebab dia kata rezeki ni ALLAH bg sama rata. Kalau kau kawin, tak semestinya kau kena dapat anak.. tp siapa yang taknak kan... Aku akan cuba untuk positif.. Sebelum2 ni aku positif je, tapi sebab bulan ni usaha lebih... dr habis period September haritu... Takpelah belum rezeki lagi.....






Okbai..











No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Ayam masak Kicap dan Sawi Oyster

Salam Baru nak start menulis balik sebab dapat laptop baru dari IBM hahahhaha perangai kan. Btw aku dah pindah rumah sendiri. Ma...