Wednesday, October 8, 2014

Apa Apa aje



SALAM!!!



Sejak kawin ni, jadual aku penuh semacam. Yelah sebab dlu ikut jadual aku je, skrg dah campur dengan jadual Wan.. YA AMPUN... fenin kadang2 nak masukkan plan2. And kebiasaanya, kitaorg memang utamakan family dulu. Memang takde sangat lah masa kami berdua-duaan kecuali dlm bilik HOHOHorlicks...




Lepak dengan kawan2 hari kerja.



Last 2 weeks, kami berniaga dekat The Curve, sambutan hari Sabtu okay. Hari Ahad kurang sikit. Orang berehat kat rumah KOT. hahha..



 Menjahit di tepi longkang.. Paisley mmg handmade.. 
Keje aku jaga QC and jahit menjahit.. Biasa lah aku kan pandai buat kerja2 perempuan ni PUIH...



 
 Suami yang selalu membantu..



 Petang tu Wan bawak anak sedara dia, maka upah lah ni.. Happy dia. hehe.


 
 Menumpang lepak tak memasal.. HAHAHHA..



Esok nya patut berniaga lagi, tapi aku p wedding dulu.. Anak makcik aku dekat Bukit Jelutong. Masa tengah wedding tu, Wan dapat berita pakcik dia meninggal... Maka kami pun berlari ke Shah Alam.. Sampai malam kul 11.... terus p Selayang celebrate birthday anak sedara Wan..Sampai kul 1 pagi... Ha kau pack takkkk mcm nak tercabut badan aku wiken hrtu..






 Wiken ni plak, kami dok umah je sbb penat.. Lagipun kan raya haji.. So kami cuma ulang alik Klang-Ampang jelah.. Makan mcm2 hehe...


Sampai umah Klang... Aish ada...



 Kesian budak comel ni duduk rumah je.. hehe.. 



 Maka kami bawak Aish jalan jalan..


HAHAHAHHAHA muka blur gila... Tapi yang paling best... Aku dah launch kedai online terbaru aku.  @theshophaven . 


Thank you Encik Wan sbg penyokong tegar saya. MUAH!!!


Thank you Family and friends.


Thank you En Hafiz sebagai rakan kongsi.. Payah ekk nak cari nama.. Ketandusan idea aku. Kedai ni kecik2 je dulu sebab modal pun kecil. HAHAH takpe belajar dari bawah =D








FOLLOW OK. Kbai.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...