Tuesday, September 23, 2014

IBM Raya Celebration Featuring Paisley Grandeur



SALAM!!



Kemain aku, raya dah berzaman habis, dah nak raya haji pun tapi entry baru nak update. Takpe asalkan nampak usaha tu HAHAHHA.


Sebelum raya hari tu, ada sorang staff ni approach aku, dia offer nak tak jual barang paisley masa raya celebration. Being me, of kos lah I nak.. yelah sebab kitaorang team paisley ni dah biasa dah jual2 mcmni. Makanya, bertungkus-lumuslah aku menyiapkan barang-barang nak berniaga sebab aku sorang je kan.. selalu kitaorg bertiga atau berdua. Tapi ok je..


Seronok dapat kenalkan bisnes dekat office. Alhamdulillah sambutan menggalakkan. 



 Supporter tegar HAHA



 Ramai orang kata mcm Datin BAHHAHA. Carrot sangat okk



 Bak kata Nana macam orang berniaga pasar malam... layankan..



 Eksyens... oh yg tak bertudung tu adalah penampakkan.. HAHA.



Support orang kedai depan hehe


Malam sebelum Jamuan Raya tu, beriya aku dengan Wan tengok youtube sebab aku nak pakai tudung style turban HAHAHHAHA. Yang lawaknya Wan pun beriya gila membantu. Thank you sayang :)

 

Apapun... jangan lupa Sabtu and Ahad (27 & 28 Sept) ni datang dekat e@curve. Nanti exact tpt akan di update di Instagram. Banyak gilaaaaaaaaaaaaaaaa tudung, kimono cardigan dengan skirt.



Okbai.

1 comment:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...