Wednesday, July 31, 2013

Hari hari terakhir single



SALAM!!!


HHAHAHAHHAHA. Tajuk cam nak mati lak aku rasa. Jangan nak terakhir sangat Amni. Menakotkan plak. Hmm... aku tahu aku over, tapi weyy aku memang camni. HAHAHA.


Ada hari tu aku cakap dgn Wan :

Aku : B, I kena enjoy bebetul ni sebelum ada ikatan dengan u.
Wan : You nak enjoy apa lagi?
Aku : Apa2 lah yang I tak boleh buat bila I dah ada ikatan dengan you.
Wan : Enjoy lah D... Tapi jangan lebih-lebih okay!
Aku : Okay Bos! hehehe


Sebenarnya, aku taklah nak enjoy apapun. Tapi aku tahu bila kita dah ada ikatan, sedikit sebanyak benda tu akan pengaruhi hidup kita gak. Aku ni dah lah jenis memberontak. Huhu. So, agak takut di situ ya. Harap tak apa apa. Hek. Aku rasa, bila aku dah nak start melangkah ke fasa lain ni, ini adalah sesuatu yang sangat besar bagi aku. Nak bagi komitmen kat someone. Well.... before this semua relationship tunggang langgang kan.... Hope yang ni berkekalan. Amin....


And, aku ni jenis suka celebrate semua benda. Sikit2 nak celebrate. Ada jek alasan aku. HAHAHAHHA. Kadang2 orang punya hal pun aku sibuk nak celebrate gak. Pun voleyyyyy. Then terjadi lah perbualan ini.


Aku : B, nanti kita g makan dengan TwentyOne Kitchen yang kat Bukit Bintang tu eh. Kita celebrate.
Wan : Celebrate birthday you? 
Aku : Bukan laaaaaaaaaaaaaaa awal gila nak celebrate. (Nampak sangat Wan cuma celebrate birthday je, haha!) Oh tak, dia memang tak celebrate apa2. Untung awak dapat saya ok Rithuan!
Wan : Habis tu celebrate apa?
Aku : hari -hari terakhir sebelum kita tukar status.
Wan : Oooooo boleh boleh. takde hal.
Aku : Kita pergi Dinner date tu lepas kawin Aimi ehh B.
Wan : Boleh sayang...


Dia ni memang semua boleh saje. Berani lah kau cakap tak boleh. Aku baling pinggan. HAHAHAHAHAHA ok tipu.


Weewooooooo! Kbai. Nanti kita post gambar eh eh eh.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...