Monday, January 9, 2012

sengal #105 : adik beradik sengal 3


SALAM!!!


Di suatu pagi, adik aku yaya balik dari UITM. Sebelum balik dia msg, "Petang ni kita keluar ya". Then aku ok jelah.


Extra Info :

APPLE (kedai jual manik yg terletak di klang)


Kejadian berlaku di dapur.

Aku : *tengah lap lantai sbb susu tumpah kucing minum*
Yaya : Ngah, nanti kita gi kedai apple ya.
Aku : Hari ni ahad kot, kedai apple bukak sampai kul 12 je.
Yaya : Yeke? Macam tak je
Aku : Ya, haritu masa aku gi jahit tepi tu, dia swuh aku gi amik esoknya sbb tak sempat siap dia nk tutup dah.
Yaya : Ohh Okay.
Aku : Ko nk gi kedai apple buat apa? Nak beli manik?
Yaya : Taklah nak tgk iPod touch.
Aku : *buat muka*
Yaya : Dah gelak kuat gila.


HAHAHAHHAAHAHHAHAHHAHAHAHHAA


Aku : Ek eleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee cakaplah kedai MACHINES. helloooo Apple is a brand.
Yaya : HAHAHHAHAHA. apasal aku pun cam layan ke apa kau cakap.


SAMBUNG GELAK MCM ORG GILA SAMPAI MAMA MARAH.


Patut adik aku pelik napa aku kata kedai tu tutup. cis. Miscommunication sungguh.


kbye.

1 comment:

  1. Salam, bole tahu kat mana kedai manik Apple kat Klang tu ye? Tq!!

    ReplyDelete

#apaajmasak : Resipi Ayam masak Kicap dan Sawi Oyster

Salam Baru nak start menulis balik sebab dapat laptop baru dari IBM hahahhaha perangai kan. Btw aku dah pindah rumah sendiri. Ma...