Sunday, December 26, 2010

My wonderful weekend


SALAM!!!!


last night, saya, saya ialah nurul amni jamaludin. pergi ke rumah pensyarah saya, En. Johanni Saleh for dinner. ok, nada takyah poyo sgt. HAHAHA. ok, aku mmg kecut perut, nervous, berpeluh2, ok tipu..tak berpeluh pun..sbb aircond kete kuat... Ok, nk cete dr mula, tghari tu g kenduri kawen dulu kat UIA.. ni pakai baju hijau...kawin afiq and timah..ohh bestnya kawin *tiba-tiba* best sbb jumpa kawan2 lama..(mentang2 dah grad terus kata kawan2 lama) hahahhaha. pastu mkn, borak, lallaaallaa kejap dgn kawan. pastu blah..oh lupa, tahniah afiq and timah. semoga nakal selalu dan dapat anak cepat2.weewoooo..



Lps tu, aku nak jumpa kawan..so aku tukar baju lagi..tukar kat toilet bajet artis..(sejak bila artis tukar baju kat toilet) touch up sket.. ka-ching! amni dah bertukar.. then kuar, makan2 jap... dia ckp pasal aku pakai topi besar ketika HS interdepartment sport..ahhaha..mmg lawak..ada gak org perasan..hahaha..tapi tomyam kedai tu tak sedap pun ye..tetbe, OMG! dah 5.30 petang..(bajet cindarella) ni masanya utk g dinner umah en jo...



Then dah sampai uia, pinjam bilik kawan, mandi, siap2, tukar baju lagi...baju biru..then jam dah menunjukkan kul 5.45 petang..lajukan persiapan sbb kul 6 dah kne bertolak..kalau tak mmg jem ahhh.. then tepat kul 6 aku dah bertolak dr UIA..(sekarang blh bayangkan betapa cepatnya aku siap) HHAHAHA..










nasibaik ada emy kesayangan yg guide aku lalu cepat saje sampai rumah mereka. (mentang2 family nk pgl pun kesayangan) HEHEHE. gedik takkk?? dah sampai tu mmg nervous hbs..siap dpn gate baca doa..hehehe.. pastu masuk umah je..nampak awal dgn acky..ek ele mamat2 ni..hahahaha.





Pastu jumpa dgn papa..hehehe.(nk gak pgl papa) HUAHUAHUA..pastu borak2..terus dah tak malu..wakakkakaa.kuar lah perangai sebenar..pastu jumpa mama..kak ina..abg aril..and anak2 nya..lalu ber suka ria..melayan budak2.. aku pelik laa, aku ni mmg tak suka budak..tahap yg kalau ada baby ke apa, aku takde lah jenis nak " alolololo comelnya" nk pgg2 ke apa..mmg tak ahh..tak kuasa aku.. tetbe plak smlm anak2 abg aril tu suka aku..adoi...pening..tapi layan kan jelaaa...HAHHAHA..



Dah lepak2 tu, makan..borak2..ohh..mmg dah tak malu..rasa cam family sendiri..hahaha..pastu dah kul 11 malam..ibunda panggil pulang...lalu princess amni terpaksa pulang ke pangkuan keluarga..hehehe.. apapun, saya sayang family en. jo. :D



Balik sampai umah jam 12.30 malam..sgt penat..tapi sangat gembiraa...terus buat status kat FB..friends, espresso and family love = PERFECT COMBINATION.


Thank u fadly sbb teman kan aku, thank you munir gila sbb bagi omaa pilussss..thank u kawan2 sbb dapat jumpa, thank u iskandar sbb memperkenalkan restoran tomyam(tapi rosdet lg bes okayy) and last but not least thank you so much to En. Johanni Saleh's family sbb menerima ku..chewahhh...


Kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...