Tuesday, December 21, 2010

Dunia ini penuh dgn kepalsuan

 
 
SALAM!!!



title entry mesti nk poyo cam aku perdana menteri.*tiba-tiba* kat dunia ni banyak betul benda palsu..contohnya handbag(kalau dah pompuan tu je eh yg ko terfikir) handbag branded palsu melambak2.. sampai kadang2 confuse, eh ni yg betul ke palsu..eh eh ewah..palsu rupanya. ok dah jangan poyo mcm ko pernah beli beg ciplak. mmg tak ahh kan sbb biasanya beg ciplak ni yg jenama2 tak tercapai akal ku spt LV, COACH , JIMMY CHOO( ok kesat air liur yg meleleh skrg juga)

lagi apa ya yg palsu, muka palsu..ha org cucuk botox.muka cantik. tu palsu gak..hahahaha.takut sehhh dah tua tu, tua jelah. tanak terima kenyataan pulak..hakk tuiii takleh blah..pastu nk senyum pun muka dah keras (pehal nk emo tetbe) tak suka gila aku tgk..

ok dahlah tu..mengata org dosa..sebenarnya aj nak cakap pasal bulu mata palsu.hhaha.punya
la melalut smp ke laut.bulu mata palsu sgt cantik kan?? ke ada org rasa tak cantik? hehe. bg aku bulu mata palsu cantik..dia akan serlahkan lagi mata si pemakai. kalau org kahwin mesti nk pakai bulu mata palsu kn? kn? hehe.

setakat pengetahuan aku yg sgt cetek pasal fake eyelashes ni, aku cuma tahu 2 jenama yg popular dlm pembikinan fake eyelashes ni.. MAC and shu uemura..mmg meletop2 setiap kali aku tgk collection diaorg..rasa nak beli semuaa..tpi byk plak kan duit aku..

ok ni collection MAC.. aku suka yg jenis dramatic2 camni..br lah OVER...hahahaha.




photo ihsan MAC.com

kalau kat US..ni semua 14 hennget je okayyy..mmg aku dah borong2 dah..

ok jom tgk yg shu uemura punya plak..diaorg ni mmg terkenal dgn eyelashes yg dramatic tahap dewa..tak tersangka org ada idea nk buat eyelashes camni.hahahaha..






photo ihsan yahoo

haaaaa nampak tak betapa berseni nya eyelashes tu..gila laaa wehhh...sumpah teringin nk pakai..tp kang kalau pakai tyme kawen org igt gila plak..hahaha..

so last week, aku yg dah teruja ni pun belilah eyelashes ciplak MAC..wakakkaka.

3 ringgit jeee okayyy..gam confirm tak kuat..wakakkaka.

aku igt 2 kali je aku pnah pakai fake eyelashes ni, time high school sbb berlakon dgn dinner communication student thn lepas..hehehe..feeling dia sgt bestttt..

ni ha gambar nyaa..


kemain kau aj..ehehe..meletop letop..(syok sendiri)

tapi, jangan lah korang beli yg camni plak. sumpah aku gelak tahap dewa.


selamat ber-fake eyelashes. :))

2 comments:

  1. hahahaha.. elok la tu. nnti nak tido jn lupa buang lak klu pakai eyelashes ye :P

    ReplyDelete

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...