Wednesday, December 15, 2010

TIPS 1 : glow in the crowd


SALAM!!!


ok semuaaaa......straight to the point..kat formspring aku ada banyak tanya cemana muka aku npk glow..eh glow ke?? cam tak je..kusam cam kain pengesat adalah..HUAHUAHUA.. tapi takpe lah, mari aku kongsikan pengalaman memiliki muka kusam.chewahh..hehee..



ni ha cth artis2 yg muka glow..make up cantik..plus muka diaorg cam glow..bersinar2..chewahh..



megan uuuu...kelas!



alahaiiii...kak jes ku..



so skrg dah fhm tak cemana glowing skin..kalau nampak tu cam cantik kan? sbb dia lg enhance muka kita..so, aku pun pe lagi..berapa bulan lps..terpengaruh lah nak kulit glow glow ni..bajet artis.. KONON.. tapi aku make up biasa je lah..artis2 ni ada make up artis..aku ni pakai tgn sendiri je.. :))



my sweetheart.





ni lah benda nya.. PURE WATER FACIAL MIST from THE FACE SHOP..
benda ni mmg sgt best..sbb blh pakai anytime..tgh berak pun kalau rasa nak pakai boleh lah sembur2 kat muka..muka dah make up pun blh..tu laa yg buat muka jd glow ececece.. KOMAIN promote cam dpt royalti plak..



Dia ada lg dua flavor..eh flavor ke kita panggil..ala hentam je..yg lain tu ialah Pure Water Facial Mist - Jeju Marine dgn Pure Water Facial Mist - Jeju Orange..aku punya Pure Water Facial Mist - Jeju Flower..aku pilih yg tu sbb bau dia paling sodappp.. hahaha..



facial mist ni di perbuat 80% dr pure water from jeju island di panggil Samdasu water..aku tatau la pure water tu dtg dr mana, gunung ke, sungai je, jamban org korea mana ke.. tp maybe pure water ni bagus kot.. cam kalau kat malaysia tu air mineral dr gunung la... KOT..ntah lah..ahhaha.. and yg selebihnya dr bau2 an dia..


ni cth botol dr flavor yg lain..






so, beli lah mana yg anda mahu...tak mahal pun..cuma RM 18.90 sebotol..student kn, pakai biasa2 sudeh..banyak plak duit aku..hehee.. facial mist ni boleh pakai siang mlm pagi petang.. kalau korang pakai sebelum tido pun bagus..sbb bila bgn pg muka rasa lembap je..kira nya di samping meng-glow kan kulit korang..dia juga melembapkan..ok, jgn berharap nk muka cam glow in the dark..tu mmg tak ahhh kan..



apa di tunggu lagi?? ingin kan kulit glow, sihat, lembap..beli lah..hehee.


siapa yg pakai barang the face shop ada chance nak jadi gf Kim Hyun Joong *tiba-tiba*



4 comments:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...