Wednesday, August 27, 2014

Archived Messages



SALAM!!!!



Semalam Wan amik aku lambat.... maka aku lepak dengan Ridza dengan mak dia... Lepas satu kedai ke satu kedai... 



Aku suka lepak dengan Ridza dengan mak dia sebab ada je topik kan.... hehe yelaa aku ni kan muka tak malu.. dulu selamber je p bercuti kat Perak... Tidur umah Ridza.. Siap tidur terkangkang lg depan TV.... ish ishhhh (-__________-) Kami dah mcm bff tahap adik beradik.. HAHHA..





 Lepas dah habis makan... dia hantar aku balik pergi office. Sebab driver I lambat skek. Chincoi..
Maka nya aku lepak dengan fiqa pulak, borak2 dengan fiqa... Lepas tu entah cemana Fiqa bukak cerita pasal archived messages on facebook. Aku cam WOW! ada ke??? (batak gila)



Maka aku pun pergi lah tengok archive aku hahahhahaha lawak gila okayyy... Terus aku tweet (rujuk gambar bawah)



Sumpah aku memang tak tahu langsung pasal archive ni kalau tahu dah lama tengok dan gelak..









I kenot believe that Indonesian guy from Political Science is super sweet HAHAHA. Nasib baik tak kawen dengan orang Indo kalau tak saya emang nya hari2 makan pilus ama ayam penyettt ahhhh! asyikkkkk.. HAHAHAHHA



Kadang-kadang bila fikir balik benda mcmni buat kita rasa dewasa kan. Ni semua pengalaman hidup yang tak boleh di beli ecehhhhh. kemain kau kan... Ada yang msg my love.. my fate... HOI MY ASS lahhhh HAHAHAHHA..



Suami aku takde pun panggil aku dgn panggilan mcmni okayy.. dia panggil D je.. D for Dear.. BAHAHHA gila pemalas kannn.. Tapi takpe iols suka..



Terima Kasih Kenangan!



Kbai.


1 comment:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...