Tuesday, May 21, 2013

Sengal #107


SALAM!!!


HAHAHAHAHAHHAHA boleh tak nak gelak dulu sebelum tulis. Sebab rasa cam bangang gila. HAHAHAHHAHAHHAHA.


Cerita nya macamni, aku memang suka makan nenas. Selalu kat rumah pun baba selalu beli. So bila kat office aku selalu gaklah makan, and biasanya si tukang beli ialah office mate aku, Naz.


 Nenas kedai ni sedap sbb cili dia pedas nak mati.




So tadi dia belikan aku nenas. Then aku nak gi bayar, so pergi lah workstation dia.


Aku : Nah, duit nenas. *hulur RM 20*
Naz : *korek2 purse nak bagi baki dan bglah aku baki rm 17*
Aku : Weyyy duit ni buruk, laku ke? *sambil tunjuk duit RM 5 yg telah di salotep* Tukarlah weyy.
Naz : *Korek Purse lagi*


Pastu aku nampak rm 10. Then :


Aku : Ha, bg lah RM 10 tu. Tukar2. Ko amik rm 5 ni. 


Pastu kitaorg 2 org cam terbangang.


Naz : Kenapa aku rasa aku mcm akan rugi kalau aku bg ko RM 10 ni, aku amik RM 5 aku?
Aku : Manada, betul lah. kita tukar. Sama je, ko nak bg aku RM 5 gak. *Aku yang sememangnya tak pandai Matematik*
Naz : Bengonglaaaaaaaaaaa kalau nak tukar duit RM 5 dengan RM 10, RM 5 tu kena ada dua keping. baru betul. 


HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA. Teruk kan?


Kbai. 


1 comment:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...