Minum lah air tu haaa...


SALAM!!!


Siapa dekat sini ada Instagram? Kalau ada, boleh lah cari2 akaun Instagram yang berkaitan dengan kesihatan. Jangan nak follow artis-artis saje. Ok?


So, dekat Instagram aku, aku banyaklah jugak follow orang2 sihat ni. Bukan apa, sebagai motivasi. Eceh... hehe. So, salah satu akaun yang aku follow ialah fitmotivation. Tengok, nama akaun pun dah ter-motivasi bila kita baca.


Ada satu gambar dia ni pasal advantages minum air di waktu pagi. Waktu pagi bermakna bila bangun tidur. Bukan pukul 11.59 pagi ya. Yang tu kita minum kopi. Kat bawah ni gambar nya yang dekat Instagram tu. Baca ok?




Nampak tak manfaat dia, tu baru sikit. Ada banyakkkkkkkkkkk lagi. Nasihat aku kalau nak senang, beli satu botol minuman (bukan yang plastik harga rm 1.20 tu eh) letak dalam bilik. Setel. Takyah bangun tidur nak gi dapur (sapa yang rajin boleh lah pergi dapur)


Minum lah air tu haaaa... Kbai.


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

5 Tanda Kulit Sensitif

Kenali Tahi Anda

My Journey With Nutox