Masker Ular


SALAM!


Maafkan sekiranya tajuk tu dah ala ala petua kecantikkan mak lampir. Sebenarnya aku hanya insan biasa, takde keturunan dukun mahupun hantu. Saka pun aku takde eh. Tapi memang betul kan, korang nampak tulisan kat packaging tu. SNAKE. haaaa. takde tipu punya. hihi.


Aku sebenarnya lupa aku beli bila. Di sebabkan aku ni memang rajin membeli, so aku asyik beli dan beli sampai lupa nak pakai. Masa aku beli ni, aku beli lg satu masker siput babi. HAHAHAHHAA. btw, aku beli kat SASA.

Hai, saya model Masker Ular.



Ni sopan sikit lah kan. Manja takkk kita?! PANG. *tampar muka sendiri*



Takut tak?

Sebenarnya aku pakai masker ni tak sampai seminit pun. Letak je kat muka, dalam masa 30 saat kot, muka aku pedih. Pedih tahap takleh bla. Muka aku ni jenis kulit kerbau, pakai apapun dia rileks je. Tapi bila pakai masker ular ni, pedih. Terus aku tanggal laaa. Basuh laju2. Takut aku. Kang cacat plak.


HAHHAHAHAHHAHA. bajet cam review la kan padahal pakai tak sampai 30 saat. Tapi yg siput babi aku tak guna lagi. Kang kalau aku dh guna aku tulis. Kalau nak cuba, boleh je sbb kulit lain2 kan. Kerbau lawan ular.. hmmm depa tak geng kot..


Okbye.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenali Tahi Anda

My Journey With Nutox

5 Tanda Kulit Sensitif