Monday, October 11, 2010

Wrong birthday present for nana.


tetbe ada mood plak nk update pasal hadiah2 ni kan..ehhehehe..last month birthday adik bongsu aku..si nana tu...so aku pun tanya lah dia,nk hadiah apa...dia jawab nk laundry basket from lovely lace..eeeee mengada betol...bakul baju kotor pun nk lovely lace ke?aku beli giant punya rm 8 je..wakaaka..tapi dah dia nak kan,so aku pun belikan jela....sayang adik punya pasal..hehe.

lalu aku pun msg yaya.adik aku lg satu.nk tanya samada nk share ke nk beli asing.dia kata nk share..hehehe..bagussss....jimat jimat..hehee.so ada hrtu aku g shopping dgn chah kat times square..singgah sg. wang...(apasal aku asyik shopping je) ahhahahaa. tetbe aku npk kedai lovely lace,terus terigt nana..then decide nk beli hadiah tu...hehhee..

tp malang tak berbau...nana nk laundry basket,ntah kenapa aku g beli TONG SAMPAH...wakakkaka..but still from lovely lace..hahaha.adakah baju2 kotor nana hanya layak di letakkan dlm tong sampah?mungkin...hahahahaa...aku pun tanpa berlengah swuh chah tlg pilih..
dah pilih terus bayar...

bila balik ke UIA,aku excited msg nana bgtahu dia yg aku dah belikan hadiah birthday dia iaitu TONG SAMPAH...wakkaka.dia cam pelik..SBB DIA TAK MINTAK TONG SAMPAH...wakakkaa.
tapi dia terpaksa redha..hahaha...

sorry nana,next year kak nurul belikan laundry basket tu okayyyyy..hehehhe..sbb da keje..mampu kot..but still tong sampah tu sgt cantik okayyy..nk buang sampah pun tak sampai hati..hahahaha..and match dgn perabot bilik nana..hehehe..hope u like it sis..and thanks to yaya sbb share...next year birthday ko,doakan aku dah keje..dptlah hadiah masyuk sket... :D

ni ha TONG SAMPAH tu,


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...