Monday, September 20, 2010

Sengal #102 : adik beradik sengal 2

PERHATIAN : aku mmg tak di lahirkan untuk mengira.wakakkaa.

kejadian ni berlaku time dekat jusco nak shooping baju raya baba.aku tgh message dgn kawan aku. masa tu aku dgn nana dgn mama.yaya pergi maybank.tgh sibuk2 msg tu.adalah perbualan ni.

aku : ish berapa dia tolak kalau msg number bukan dalam Xpac?

nana : ntah,aku tak tahu.

aku : tadi sebelum msg ada rm 11.80.sekarang ada rm11.79.eh berapa na dia tolak,cuba kau kira.

nana : (mula mengira) dalam 16 sen macamtu.

aku : mahal dohh..msg number celcom gak.eh betol ke 16 sen mahalnya..jap ah aku kira pakai calculator.(aku pun bukak calculator kat hp)

nana : (menunggu)

aku : 1 sen laaa nana...ada plak 16 sen..

nana : hahaha.aku mmg tak pandai math.

pastu kitaorg gelak sama2 kuat2.lepas yaya datang kat kitaorg aku cerita kat dia.dia kata sengallllllll.

wakakakakakaa.memang sengal pun.


SATU SEN OK.MUAHAHAHHAHA.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...