Resipi Sendu



SALAM


Ni masa weekend haritu masak. Kemain buat entry masakkan mcm teror je. Aku kalau masak main campak2 je apa dalam fridge tu.. Lantakkkk


Masa ni tetbe aku teringin nk makan sambal hijau, tanpa tgk resipi, main sukati je buat ahahhahah


 Tumis bawang



Lada hijau aku tumbuk




 masukkan cili dengan bawang tu tadi...



 
 Ni rupa dia... aku goreng garing2.. 


Rupanya mcm tak cukup betul resipi nya. HAHHAHAH Adik aku tanya nape takde cili padi.. Ni aku guna bilis je.. aku tumbuk gak bilis tu... Rasa dia, oklah... makan dengan ikan goreng panas2 sedap gak.... Eh puji masakkan sendu sendiri ekkkkk


Then masak sup fishball....
 

 Goreng bawang.. bawang putih aku ketuk je....



 Masukkan air... biar mendidih... masukkan fishball....



 Letak daun sup dengan bawang goreng... garam...


SIAP!


 Ikan bawal garing



Sambal udang


Resipi takyah lah dah pernah tulis... kikiki


Kbai...



Comments

Popular posts from this blog

5 Tanda Kulit Sensitif

Kenali Tahi Anda

My Journey With Nutox