Friday, October 21, 2016

#PregnancyJourneyUpdate - Kos Rawatan (First Visit)



SALAM


Haiya haiya... boleh pulak hari tu up entry PCOS tapi tak serta kan kos. So kalau aku bgtahu ni, korang boleh anggar lah kan berapa nak kena ready.. Kang tetbe tak cukup kang payah pulak...



Di sini aku sertakan resit, so korang boleh tengok details dia.... Aku tak tahu tempat lain, tapi aku dengar UKMSC ni antara tempat yang harga paling affordable kalau nak bandingkan dengan private clinic yang lain....


Jangan salah faham ya, UKMSC ni bukan hospital punya ya, dia mcm entiti lain.. swasta tapi affordable... gituuuuu (ingat ya adik adik kena bijak manage duit) HAHHAHAHAHA. Tapi doctor semua lelaki, tak silap aku, if korang prefer doctor perempuan, boleh pergi KL Fertility, dengan Dr. Natasha Ain... 





Total hari tu, RM 392.40 :))


So nanti, next rawatan aku akan update lagi ya? Be strong. Kbai.



No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...