Keropok Lekor



SALAM!!!



Keropok lekor sedapkan??? Sedap tahap yg boleh makan berketul2. Makan goreng.. makan rebus.. semua lah.. dah basi pun aku makan gak... Cinta sungguh aku terhadap keropok lekor. Kalau ada dpn mata aku memang jd gila wey npk kopok. Memang aku sorang kena makan rm 2. 




Wan mcm biasa dia selalu belikan aku kopok. Kalau balik kerja, kadang-kadang dia beli and mesti rm 2. Baguslah dia tahu bini dia kuat makan.... So td lps balik kerja, aku masuk kereta...




"Eh makanlah aku belikan kau keropok lekor"
"Cuba ckp elok2 sikit boleh tak?" 
"Awak... silakan makan keropok ini..."
HAHAHAHHA




Aku saje je usik dia, kitaorg kdg2 mmg biasa panggil aku-kau. HAHAHA. Time romantik, romantik lah kan :) kbai..

Comments

Popular posts from this blog

Kenali Tahi Anda

My Journey With Nutox

5 Tanda Kulit Sensitif