Sunday, October 14, 2012

Tenang



SALAM....


Aku penat, sebab hari jumaat aku pergi Melaka, dari siang sampai ke malam berjalan. Tadi pergi PD, mandi pantai satu hari, lps tu balik bekejar ke Setia City Mall sbb ada family dinner. OMG. sangat penat dan letih malah melekit. huahuahua. but m so happy :')


Td aku cakap dekat adik aku, "Sekarang aku tenang". Tapi aku tanak lah cakap kenapa dlm blog. Kita nak simpan dalam hati kita jew. ehhehe.


Tenang,
Hati tenang, 
Kepala ringan,
Best rasa ni,
Lama tak rasa.
Boleh tak bagi rasa ni kekal?


Sebab aku suka.


Kalau rajin nanti update pasal weekend gateway ni. Hikhik. *janji manis*


Kbye.




  

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...