Monday, July 4, 2011

Jadual harian


SALAM!


jadual harian semenjak laptop ku rosakkkk! ya rosak. entah kenapa. mungkin TER-overuse. siap letak TER tu, nampak sgt tamau ngaku. nasibaik bapaku pulang dari kota tak marah. fuhhhhhhhhhhhhhh.


so, siapa nak tahu jadual harian aku yg agak boring? bosan? fun? rileks? enjoy? haaaa tu semua ada. depends on the day lah kan.


6.30am : bangun pagi gosok gigi guna kodomo lion
6.45am : jumpa ALLAH :) (gilasubuhgajahkaukan)
7.00am : jemur kain (ni kalau tak hujan)
7.15am : kemas bag nak gi sekolah (kemas ni bukan apa sbb aku ni rajin tukar2 beg, so kene alihkan satu2 brg)
7.25am : breakfast! (segelas susu fullcream adalah WAJIBULGHUNNAH)
7.40am : pakai tudung sambil main kucing
7.55am atau 8.00am : terhegeh2 nak g keje
8.00-1.00pm : ni i kat taska laaaa bersama yang tersayangg EWAHkau.
1.00-2.00pm : balik rumah. ataupun selalunya aku akan pegi jusco, beli roti laa apalaa..kdg2 TER-shopping.
2.00 pm : makan, makan, basuh pinggan, kemas rumah lalalalla
3.00pm : jumpa ALLAH (apasal suka lewat2kanwaktu ni, maap saya dah cuba, saya hanya insan biasa)
4.00pm : TIDORRRRRRRRRRRRRRR
5.00-7.00 pm : exercise weyyy nk tanggal bontot aku
8.00pm : dah siap mandi. tunggu nk makan dinner. kalau tak mkn dinner biasanya keluar.
10.00 pm : sebelum kul 10 ni buatla mcm2..berubah2. so tak tetap. bila kul 10 biasanya teman mama tgk TV cete melayu yg cliche
11.00 pm : kdg2 SKYPE! :)
12.00 pm : tidurrrrr.


tapi sebenarnya waktu tidur tak tentu. kdg2 kul 10 pun boleyyy, 11 pun layannn, 1 atau 2 pun okay gak. dependssss..


kau bajet kau artis nk bg tahu org jadual harian kau. heh.


apa aku boleh kata, kita takleh tidur lewat sgt kn sebenarnya? utk kebaikan kulit kita. aku skrg dah oklah, tidur awal gaklaa. dulu masa tak start keje lagi, tidur kul 3,4,5 apalaaaaaa. ISH! sila jangan tiru.

ada gaya cikgu berdedikasi takk??? *muntah* mcm cikgu juling adalaaaa weh


ada cerita disebalik baju ni...nantikan nyaaaaaaaaaa.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...