Sunday, June 12, 2011

My sweetheart #2

semakin hari semakin sayang. mmg sayang sgt dah. dah mcm anak sendiri. betul apa mak aku kata, org marah sbb sayang. apa je yang anak murid aku buat yang tak elok, mesti aku marah. sbb aku sayang. aku nak derang jadi manusia.


bg mkn aku bg, basuh berak, aku basuhkan, tidur, aku tidurkan. ajar, aku ajarkan. main, aku teman. mana tak sayang.


esok start sem baru. buku baru. benda baru. yihaaaaaaaaaaaaaaa!


my new class. 10 orang je tinggal. hehe. oh thong shen tak dtg pulok.

2 comments:

#apaajmasak : Resipi Ayam masak Kicap dan Sawi Oyster

Salam Baru nak start menulis balik sebab dapat laptop baru dari IBM hahahhaha perangai kan. Btw aku dah pindah rumah sendiri. Ma...