Wednesday, November 24, 2010

it's my birthday!




I AM OFFICIALLY 23 YEARS OLD.


wahhhh...cam tak caya dah 23 tahun..sbb rasa cam muda lagi..wakakaka..apapun thanks to my mom yg lahirkan aku pada tarikh ni 23 tahun yg lalu..kalau takde mama..takde lah aku..thanks to mama and baba sbb dah besarkan aku...sehingga aku menjadi begitu besar...wakaakaka.

Tahun ni hadiah semua besssssssssssssss...tiap2 tahun pun best sbnarnya.heehe.haishhh dah 23 thn aku..sekejap je rasa..apapun.harapan aku bila dah 23tahun ni..nk menjadi better muslimah..nk jadi anak yg baik..nk cari kerja yg baik..dan yg paling last sekali nak cr suami..chewahhhh...wakakkaka...

bila tgk balik gambar2 lama cam lawak plak rasa..hahaha..cam tak caya dah 23..ahaha.semoga aku dpt mencapai apa yg aku hajati..yuhuuuuu....hrtu celebrate dgn chah..kat the gardens..then dgn family plakk..bessss gilaa....thanks mama sbb lahirkan saya..sayang mama sangat2..muahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..and my family.. XOXO...


thanks juga kepada rakan2 yang wish kat fb..beratos2..aku taip semua tau! ehehe..sbg tanda menghargai :)

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...