Thursday, June 11, 2015

Cara tidur cepat



SALAM



Pagi tadi masa nak pergi kerja, mulut aku bising cakap aku takleh tidur. Sebab malam tadi aku rasa Wan penat sangat kot so bunyi dengkuran lebih kuat dari biasa. Selalu aku boleh je tidur, tapi malam tadi aku rasa mcm nak tekup je mulut dia HAHAHAHHA...



Aku pun berdengkur gak, paham2 lah org asthma.... hehehe... Selalu kalau nak tidur, mesti Wan tepuk aku, tapi biasanya bertahan dalam 5 tepukkan je, lepastu dia pun hanyut.... kadang2 aku pelik... Mamat ni apasal laaa boleh tidur cepat sangat.. Aku kadang2 dekat sejam baru boleh terlelap... Buat-buat lah kira kambing ke vavi ke mmg tak leh tido...



Masa dalam kete nak p keje, aku tanya dia.



"B, mcmana awak boleh tidur dgn cepat, saya heran tol la, sakit hati pun ada"



HAHAHHAHAHA.. jeles ekkk..



Lepas tu dia kata, "Nak tahu rahsia nya? Awak kena pejam mata, lepastu kosongkan fikiran awak"



"Kosongkan fikiran tu apa?" (biasala soalan manusia lampi)



"Kosongkan fikiran tu awak jangan fikir apa-apa, awak rileks"



"Ok, I try sekarang"



Aku pun pejam lah mata and tak fikir apa2 dan aku pun tidur HAHAHAHHAHAHAHA sampai lah UNITEN, Wan kejut aku.



"Ha berkesan kan?, awak masukkan dalam blog awak"



HAHAHHAHAHA



Serious wehhhh malam ni aku nak try lagi...



Amni si sleeping beauty puiiiii

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...