Monday, March 24, 2014

Persiapan perkahwinan : The fun part



SALAM...



Hari ni saje je nak blog, nak cerita pasal apa lagi... pasal kahwin ler.. Nak kawin ni memang stress, tp stress dia takdelah teruk sangat. Masih boleh di kawal... Dalam stress2 tu pun ada lawaknya.. Aku tahu nanti aku mesti rindu saat2 camni..



Paling stress ialah nak prepare card.. Kebanyakkan kad aku buat sendiri.. Ada gak yaya and mama tolong.... Stress woo sebab pinggang aku sakit... sakit yang tahap menangis.. Biasa start buat kul 9 sampai 12... 4 hari aku buat.. perghhh nak nangisss.. Memang flat lepas tu... tido mati..


Masa nak prepare card ni memang lawak sebab aku buat dengan adik aku... bila dah potong nama... nk kena tampal pulak, pastu cari sampul dia. HAHHAHAA..

Yaya : En Jalil... Mana En Jalil....


 Aku pun cari nama En Jalil.... Pastu bila tak jumpa, skip nama lain... pastu patah balik En Jalil... HAHHAHAHAHA... Pastu aku marah, apani asyik En Jalil jekkkk.. HAHHAHA..


 

Dah tu memang nama dia En Jalil HAHAHHAHAHA.. Tersedak kau En Jalil...



And nama kawan2 baba memang tah pape dia letak sebab tak sure kan.. Yelah.. kita pun, panggil nama je kan, maksud aku bukan lah nama penuh.. Cam gambar bawah ni HAHHAHA..(agak2 je..) boleh ekk...





 Lepas tu semalam, aku gi Nilai 3, sebab goodies Wan tak cukup... Lepas tu bila dah nak balik tu... nk jalan ke kereta Wan bawak kotak tu, penuh tangan dia... Aku cam biasa lah... Princess.. Tak pernah aku pegang pape kalau keluar dengan Wan.. handbag aku je.. hehehe..



Wan : D, bukak pintu kereta D.. Kunci dalam poket..
Aku : Cit cit.. (dalam hati) eh asal takleh bukak pintu ni...
Wan : eh asal kereta ni bersih
Aku : (-_____-)
Wan : Ni bukan kereta kita lahhhhhh....



HAHAHAHHAHAHAHAHA... Malu woiii.. sebab memang sebelah2 kereta tu hahahhahaha... Paling takleh blah Wan cakap asal bersih... nampak sangat aku memang malas basuh kereta kan...





Kalau nak cerita benda lawak dengan Wan ni, banyak sangat sebab kitaorang jarang serious.. Aku ada gak serious, dia jarang lah.. Lagi 11 hari... :D



KBAI...



No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...