Monday, July 16, 2012

Round and Lifted Butt


SALAM!!!


Lamanya tak blog. Aku rasa setiap kali aku blogging mesti aku akan tulis lamanya tak blog. HAHAHAHA. Ayat basi tol. Tapi mmg betul. Kerja kat office mmg melambak. Nak bukak facebook pun tak sempat, apatah lagi email. *merungut adalah tak baik*


Sejak banyak kerja, maka penat. Bila penat nak bersenam pun malas. Bukan penat badan, macam penat mental. So rasa nak tidur je, sbb tamau stress. Kesian tol aku. Tapi bila tak bersenam mula laaaaa, rasa badan tak best. SERIUS. Last time masa aku gi bercuti dekat Perak, naik 2 kg dengan mudahnya. Seluar jeans ketat ok. Heh! Nasib sng turun balik. 


SERIAU!


So, utk entry kali ni aku nak cakap mcmana nak dapatkan round and lifted ass. Omnomnom. Dulu, masa aku sekolah rendah, aku pernah dengar siapatah cakap, "Eeeeee punggung perempuan tu dah jatuh". Kecik kecik dah usha punggung orang. hahahaha. Tapi masa tu aku blur, budak budak kan so cam bengong2, apajadah lah punggung jatuh. Bila dah besar perawan eh eh barulah I faham ulossss.


Di ingat kan ini bukan entry lucah, sekadar berkongsi, untuk kebaikan bersama. So jangan nak fikir aku pelik2 plak. Sebenarnya nak dapatkan lifted and round ass senang je. First, memang lah kena exercise, takkan jampi hembus hembus terus dapat kann.


Aku selalu follow Youtube je (Popsugar). Free and easy. Ni adalah salah satu dari cara nak dapatkan lifted butt.

Jangan risau takyah guna tali pun takpe. 

Apa saja senaman yg korang rasa dia squeeze kan muscle di bahagian itu, maka ianya akan membuat butt anda cantik. Hehe. Sakit jangan cakap. Tapi dulu trainer gym kat UIA kata kalau sakit tu bagus lah means mmg muscle anda tengah bekerja. hehe. Sabar sket ehhhh. 


Lepas dah buat senaman macam ni. Anda perlu SQUATS!!!! Buat sebanyak yang boleh. Aku buat seratus sehari rasa nak pengsan. Tapi bukanlah buat straight 100. Pagi 50, Petang 50. hehhe. Yang peting kualiti bukan kuantiti. Ecehhh padahal tak larat banyak plak alasan kau kannn.


Satu lagi cadangan, pakai girdle yang utk shape kan butt. Ni sebagai tambahan lah. Kalau tak nak pakai pun takpe sbb kalau yang bagus punya mmg mahal sikit. lagi2 Premium Beautiful. *pengsan*


Lepas tu kurangkan minum air manis. Gula ni kalau tak dibakar jd lemak. BAHAYA. Secara kesimpulan nya, 1) Bersenam 2) Pakai Girdle 3) Kurangkan air bergula.


So, jangan malas malas. Nak cantik kan. Start sikit2. Bila kita rasa diri kita elok, kemas, mesti keyakinan itu lebih. 


Okbye.
 





No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...